4am forever

vissa saker förlorar man
och vissa låter man passera vidare.


snö och fjärilskyssar och caramel chew chew och cykelpusskrascher och dåligt samvete över att jag duger inte övergick i
regn och omaka sockar och impulser och soluppgångar i tak och dåligt självförtroende över att jag räcker inte till-


och jag låter dem passera. jag vill inte ha det längre, förutom möjligtvis de omaka sockarna men det var fan Matthew Grey Gubler som gav mig den inspirationen.
vad jag försöker säga är att vissa saker ger man upp utan att slåss för dem. det läker till slut. ingen fara.

att vissa antar att jag inte kommer återhämta mig, efter all skit de släpat mig igenom, är helt enkelt otroligt jävla
självupptaget.

sen finns det de som inte verkar inse vilken impakt de har på mitt liv.
som borde ta åt sig lite mer ära för det, egentligen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnn saknar diiiiiiiiiiiiiiig! Themesong: http://open.spotify.com/track/3byIfm4AGKr6m1m3oAEaYt

2011-03-23 @ 21:19:57
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback