!!!!

Har tittat över Manics senaste setlists och inser att

(Slash ‘N’ Burn
Your Love Alone Is Not Enough

Motorcycle Emptiness

(It’s Not War) Just The End Of Love

Everything Must Go

Roses In The Hospital

My Little Empire

Postcards From A Young Man

You Love Us

Suicide Is Painless (Theme from M*A*S*H)

Enola / Alone

A Billion Balconies Facing The Sun

Motown Junk

If You Tolerate This Your Children Will Be Next

Small Black Flowers That Grow In The Sky (acoustic)

You Stole The Sun From My Heart (acoustic)

Faster

La Tristesse Durera

Some Kind Of Nothingness

Me and Stephen Hawking

Tsunami

Design For Life)


det nog är bäst att jag tar med mig den vattenfasta mascaran, för första tonerna till Tsunami och My Little Empire och jag kommer bryta ihop.

och Roses... jag kommer vara ett vrak. Ett lyckligt, nerbrutet vrak, tabula rasa.

för en liten rödtott, snart 21, proffessionellt manicsfan sedan -99, innebär inte tsunamis döda i japan, eller i alla fall inte på samma sätt, utan letan efter en röst och någonting eller någon att hålla fast vid när känslovågen slår till.



en av de främsta orsakerna till att jag lever idag. utan att överdriva eller överdramatisera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback