for me, from you, friend is a four letter word

-och om han inte gillar dig så är han ett svin
-och ap det så saknar jag dig!:)
-hahahaha, du är awesome
-OCH GYMMADE TILL IF YOU TOLERATE THIS IMORSE, Jag tänkte på dig darling!
-Alltså Isabelle Snorlund, jag är så stolt över dig!!! :D:D:D 
-och kom ihåg att jag är stolt!;)
-för annars är han dum och missar det som är mitt framförnäsan på honom:)
-
jag saknar digva!
-du är speciell!;)
-jag vill bjuda dig på glass?!
-haha du är för fashionable Bellz!
-bet'ya! haha, du kommer bli en underbart överbeskyddande mor ;)
-haha, BELLY, som man säger, YOU WOULD ;)
-haha, så sant! hehe, tror jag har åkt genom brixton :) [haha kidnappad much?] hah, nä, det var en tysk med i bilen också... [??!!]
-jag tycker du är duktig :) jag är faktiskt sjukt imponerad :) jamenar ditt filosofiprov?! awesome :)
-han blundade tills jag sa kaffe
-haha, åh ljuva ungdom xD
-nämen gullan! varför hakade du inte? ^o)
-nallebjörn? (A) [...] det är inte bra att du inte kan sova... lova att du försöker? :) och jag får fixa en nallebjörn åt dig :)
-hehehe... man har väl kollen ;)
-to grow old is mandatory, to grow up is volontary ;)
-DANANADATDAAAA
-hängde f ö med fyra koreaner häromdagen.... tänkte på dig....
-haha, jåååzhik!!
-låter som ett bra mål :) men du förtjänar en stor grattispuss iaf, du har kämpat hårt!
-Godnatt, sov gott och Gud välsigne dig :)

du bor långt bort åt fan och ändå gör du mig glad när jag behöver det.
tack gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback